Гарантія та повернення товару

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів, включно день покупки, Ви маєте можливість обміняти придбаний товар, за умови збереження оригінальної упаковки, без пошкоджень, а також за наявності чека, заяви на повернення товару та посвідчення , що підтверджує особу (паспорт).


Якщо при оформленні замовлення Ви допустили помилку (невірні оптичні характеристики, тощо), заміна товару не проводиться.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року п.16, ЛІНЗИ для контактної корекції зору, медичні очкові ЛІНЗИ, а також розчини, краплі, відносяться до медичних засобів і не підлягають обміну та поверненню.

Гарантія поширюється на окуляри, які були виготовлені за індивідуальним рецептом, при виявленні дефекту (виробничий шлюб) протягом 14 календарних днів з моменту покупки, за умови наявності оригінального пакування, чека та паспорта, або іншого документа, посвідчення особи.


У разі, якщо дефект виник у результаті механічного або термічного впливу з вини покупця, а також при самостійному ремонті виробу, гарантія не поширюється.

При наявності виробничого браку, товар відправляється на експертизу та у разі підтвердження, проводиться заміна товару на якісний, або повертаються кошти.

Термін проведення експертизи від 3 до 20 днів.

Після закінчення гарантійного терміну звернення не приймаються.


Якщо товар не відповідає оформленому Вами раніше замовленням, Ви можете відмовитися від покупки в момент його безпосереднього отримання. Тому уважно перевіряйте вміст вашого замовлення.

 

Зворотний дзвінок
Зворотний дзвінок
Форма обратного звонка WordPress